Tegnap vettem két pár cipőt, a korábbról már jól ismert impulziós eljárással. Keresem ma a neten őket, hogy megmutassam másoknak, és rájöttem, hogy ha a webes keresés alapján akartam volna választani, akkor se Puma, se Levi’s cipőm nem lenne most: ezek a site-ok röhejesek, szarok, használhatatlanok. Az tuti, hogy valami flash-guru baromi jól megél belőlük, de azon kívül, hogy a corporate identity-t sugározzák, totálisan hasznavehetetlenek. A Puma oldalán a cipőkig legalább eljutottam (érdekes is lenne, ha nem, elvégre ebből élnek), de az én választásomat már nem találtam meg. A Levi’s esetében még ennyire se voltam sikeres, farmer-hegyek között vesztem el, aztán valami Vintage oldalnál végleg feladtam.
Úgyhogy emberek: ha cipőt akartok venni, sikoltva meneküljetek a gyártók weboldalától. A korábban emlegetett flash gurukat pedig el kéne tiltani mindenféle billentyűzettől, hogy ne okozzanak további károkat fejlődő netes kultúránkban. A magam részéről a korábbról már szintén jól ismert baseballütős eljárást javaslom.