Szmók ondö vóter.

Viccesen röhejes (he lehet ezt így mondani) ez a szmogriadó, magyar jelenség:

  1. Nem büntethet(né)nek, ha holnap a páratlan rendszámú autómmal közlekednék, mert el van kúrva a jogszabály.
  2. A BKV hosszabb csúcsidőt fontolgat. Nem járatsűrítést, hogy elférjen a több ember, hanem hosszabb csúcsidőt, hogy lehessen 1-2 órával tovább heringeskedni.
  3. Kíváncsi vagyok, ki fogja ezt így betartani: aki nem néz mainstream médiát, az nem tud róla, aki meg néz, az azt is tudja, hogy nincs bünti.
  4. Durva, hogy a tájékoztatási szintről egy hétvége alatt értünk el a riasztási szintre. Elmond valamit a város hétvégi forgaláról.

Jómagam valószínűleg még ma este áthajtok az egyik (fizetős) garázsból a másik (nemfizetős) garázsba, aztán tömegközlekedem. (-12-ben nem füllik a fogam a bringához, papír vagyok.)

Új jelenség, nem is gondoltam, hogy ilyen is van, amikor jönnek az ilyen okosok és elkezdik hangoztatni, hogy nekik kötelező biztosításra alanyi jogon járjon a BKV bérlet. WTF? Nyilván abból a gondolkodásmódból fakad ez az egész, amely szerint az autós szívességet tesz a csokker társadalomnak azzal, hogy nem büdösít egy napig. A kérdésem inkább az, hogy miért érjük be ennyivel? Miért nem követelünk mindjárt állami Audit, sofőrrel, a szmogos napokra? OMG.

4 hozzászólás “Szmók ondö vóter.” bejegyzéshez

  1. Ja nevetséges,
    nekem majdnem mindig páratlan napokon kéne a kocsi:), dehát páros a rendszámom, az fasza volt hogy híradóban bemondják h a páros és a 0-ra végződő rendszámok a páros napokon közlekedhetnek (vazz a 0 is páros 0-ban a 2 megvan egésszer pontosan 0-szor),
    na mindegy péntelen totálkárosra törtek, villamos sínem félig felfordulva és 180 fokot pörögve találtuk magunkat, 3 perc múlva esett le h újra születtünk, így hát Nekem már minden jó,
    Szép az élet:)

  2. Egyszerűbb lenne, ha a seggfej népnek felsorolnák az összes lehetséges rendszámot valami honlapon.

    Esetleg egy web2-es alkalmazást írni arra, hogy megállípítsuk, vajon rám vonatkozik-e a szmogriadó akcióterv… Erről jut eszembe, gyárthatnák szmogriadora tervezett immobilizert is. Nem indul be az auto, ha riado=”on”-t rendelt el a főnök. És akkor nem kéne szarozni…

    uff.

  3. en ma kosztolanyi – nyugati viszonylatban 30ig szamoltam a paratlan kocsikat, majd feladtam. komolyan gondolkodom, h melo utan veszek egy gazmaszkot es kimegyek a piroslampahoz es minden paratlan rendszamos kocsinak adok egy piroslapot.

    kovetkezmenyek nelkuli orszag es vegre megvan (az elso?) kovetkezmenyek nelkuli jogszabalyunk is hozza?

  4. ;) ez annyira de nagyon, hogy :D

    Egyebkent, naon egyszeru az egesz. Ne a sajat onos erdeket nezze a zokos ajutos, hanem a zosszes zemberet. Kevesebb kipuffuncsozos gazocska, oszt tovabb elsz vazze’ ennyi. Kozbe kinaba meg sorra zarjak le a pornooldalakat, hat milyen vilag ez? :D:D:D

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.