Kreatív problémamegoldás.

Rájöttem, ez a kulcsszó: a kreatív problémamegoldás. A rendszergazda agy rá van állva arra (arra van ráállva), hogy a felmerülő problémát kreatívan megoldja. Másodperc alatt felméri a körülményeket, behatárolja, hogy milyen paraméterek változtak a normálishoz képest, a hibajelenségből és az esetleg rendelkezésre álló hibaüzenetből (problémaleírásból) következtet, hogy mi lehet a hiba közelebbi természete, aztán elkezd próbálgatni – és többnyire nyer.

Erre aközben jöttem rá, miközben megszereltem a kávéfőzőt, amivel előttem már ketten próbálkoztak.

5 hozzászólás “Kreatív problémamegoldás.” bejegyzéshez

  1. én múltkor ugyanezt csináltam a mikróval itt a gyárban, pedig nem is vagyok rendszergazda :)

  2. Igen, a rendszergazdának mindenhez értenie kell :)
    Én már javítottam faxot, hűtőt, légkondit is :)

  3. mi a kollégákkal mérnökagynak hívjuk a jelenséget… nem muszáj hozzá rendszergazdának lenni, sőt mérnőknek sem, de a napi nyolc óra edzés elengedhetetlen…:)

  4. De te reggel áldoztál fekete kakast, azok viszont nem, akik előtted próbálták. :)

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.