Hogy reklámozzuk kicsiny cégünket.

– Válasszunk olyan nevet, ami utal egy „nagyra”. Használjunk sokféle betűtípust.
– Tegyünk be hülye post-it effektet, mert az olyan cuki.
– Mondatszerkesztésünk nyelvhelyessége legyen minimum megkérdőjelezhető.
– Használjunk kis felhős effektet is, mert azt meg Gizike mondta, hogy cuki.
– Használjunk legalább egy önkényes rövidett jelölésmódot, amit az ügyfél nem fog érteni.
– Erőszakoljuk meg a magyar nyelvet, arra felkapják a fejüket: írjunk külön mindent, amiben nem vagyunk biztosak.
– Használjunk olyan betűtípust, ami semmiképp sem utal a cég profiljára, nem sugall megbízhatóságot. Természetesen használjunk sokféle betűtípust.

A weboldal tanúsága szerint ez kiegészíthető még az alábbiakkal:
– Bízzunk meg egy céget weboldalunk elkészítésével. Ügyeljünk rá, hogy ott se tudjanak magyarul. Ez az egységes arculat miatt szükséges.
– Ügyeljünk rá, hogy (egyébként egész jól kinéző – ezt adjuk meg) oldalaink ne legyenek szabványosak.