A szolgáltató odaát.

Azért odaát sem fenékig tejföl minden. Annak ellenére, hogy egy corporate account magas lováról beszéltem az ügyfélszolgálattal (és ugye ezzel a státusszal saját account manager meg saját support jár), az első mailem után 3 hét várakozásba, majd tegnapi reaktivációs zaklatásaim után másfél óra telefonálásomba került, hogy rájöjjenek: törött az APN konfigja odakinn, és csak remélni tudom, hogy megragasztják ma délutánra, amikorra nekem kell. Lehet, hogy a saját BES a megoldás? Majd konzultálok mazzal.

Ehhez kapcsolódik: egy email, mindenki emlékezetére, múlt hét csütörtökről. Ezzel is jár a corporate account.

From: PMG Comms (UK)
Date: 07/07/05 12:00
To: undisclosed-recipients;
Subject: O2 Service Announcement – Central London

O2 regrets to inform you that due to a major incident we are experiencing congestion on the GSM service and total loss of GPRS to cells in the central London area.

Please rest assured O2 are treating this issue with the highest priority, engineers are currently working to clear the fault. O2 will contact you again with a further update in 1 hour if the service has not been restored in the interim.

Aztán ez ment másnap 10:29-ig (amikor is a probléma átkerült a „már működik, de még bugos” státuszba), és végül szombaton jelentették a teljes feloldást.
A fekete csütörtök.