A MOL, vagy milyen cégnek az új tévészpotja, bár rémes, mégis említést érdemel, mert a (mellesleg valószínűleg alapkoncepció) dinamizmust azzal szándékoztak hangsúlyozni, hogy a mi irodaházunk előtt forgattak: öreg, vedd meg a terméket, mert akkor minden így fog kinézni, mint ez az épület, modern, de mégis íves, dinamikus, a Mini Coopered dinamikus lesz, mint még sose, és még a kameraman se áll meg egy pillanatra sem.
Tényleg, ennek van valami pszichológiája, hogy miért utálom annyira a dinamikusan mozgó kamerát, és miért alkalmazzák mégis mindig?
Amúgy meg elharapózni látom a reklámok körében a totális logikátlanságot (a logika alkalmazásának teljes hiányát): mi köze az én boldogságomnak egy köcsög olajhoz? De ha ezt meg is magyarázná valaki: mi köze van a lemerülő telefonhoz az ilyen-olyan rágónak? Ha rágózom, majd friss lehellettel fogom nézni, ahogy a span elvérzik Vágó alatt, mert lemerült a Coby márkájú telefonom? (Vagy Alcatel van ott a reklámban?…)
Tessék átgondolni azokat a buzi reklámokat, és különben is, nézhető reklámokat követelek, bár tudom, hogy ez meg ki a faszt érdekel.