Már úgy 1 hónapja kisebb-nagyobb gondjaim voltka a telefonommal (Nokia 6230), pár napja meg teljesen begyászolt, azóta inkább nem működik, mint igen. Nos, gondoltam utánanézek, mégis mennyi idő kellett neki, hogy tönkremenjen, és íme, megtaláltam a releváns postot: a kis Nokia tehát 1 év és kb. 1 hónapos korában halt meg, összeesküvéselmélet-fetisiszták előnyben, mondja valaki, hogy ez véletlen.
Nem mondom, hogy a Nokia egy szar, mert nyilván bármilyen más telefon is ezt vállalná, de ettől még a Nokia egy szar, és minden más telefon is az.
Átmenetileg átálltam valami iszonyatosan ratykó Nokiára, amit a cégnél találtam mint cseretelefon, aztán majd lesz valami. Pénzt a 6230 szervízére nyilván nem fogok kiadni.
Annyira triviállis, mint amennyire felháborító. A gyártók átálltak a mainstream termékéletciklus menedzsmentre és leszarják azt, aki nem divatból veszi a műanyagfost, hanem használni is szeretné.
Tipikus FMCG lett belőle. Alacsony tényleges terméktartalom, vélt funkciók sulykolása, igazi fejlesztés nincs. Megveszi a proletár a 10 dolcsis szart 300-ért, mert elhitetik vele, hogy a fényképező vakuval, a 3G, a GPS, a videotelefonálás kell neki. Mintha mindenki egy személyben újságíró, felfedező, és folyamatosan rohangáló ügynök lenne.
L….i átok!
Ja, és Pixhez: nem csak vélt funkciók vannak a készülékekben, hanem kifejezetten visszafejlesztettek. Erre példa Lee készüléke, olyan dologokat nem tud, amit a nokia (legyen ilyen nemecsekes, mint a microsoft) már a 3310-ben adott, a 6230-ban kihagyott, hogy ne légy elégedett.
És hiába akarnál valami spécit venni, adnál érte 100kFt-ot (mer, ugye az ilyen kártyfüggetlen), na, az még szarabb, mert aki ennyit tud adni egy telefonért, az adjon is érte – évente!
Nemdundié is behalt, 3230-as, de mázlira csak a 10. hónap környékén. Elbaszták az időzítést. Viszont mikor visszajött a szervízből, megint rossz lett, egyre jön az évforduló, lehet hogy kibekkelik, aztán szétteszik a kezüket, hogy “happy birthday”?