Kreatív problémamegoldás.

Rájöttem, ez a kulcsszó: a kreatív problémamegoldás. A rendszergazda agy rá van állva arra (arra van ráállva), hogy a felmerülő problémát kreatívan megoldja. Másodperc alatt felméri a körülményeket, behatárolja, hogy milyen paraméterek változtak a normálishoz képest, a hibajelenségből és az esetleg rendelkezésre álló hibaüzenetből (problémaleírásból) következtet, hogy mi lehet a hiba közelebbi természete, aztán elkezd próbálgatni – és többnyire nyer.

Erre aközben jöttem rá, miközben megszereltem a kávéfőzőt, amivel előttem már ketten próbálkoztak.

5 hozzászólás “Kreatív problémamegoldás.” bejegyzéshez

  1. én múltkor ugyanezt csináltam a mikróval itt a gyárban, pedig nem is vagyok rendszergazda :)

  2. Igen, a rendszergazdának mindenhez értenie kell :)
    Én már javítottam faxot, hűtőt, légkondit is :)

  3. mi a kollégákkal mérnökagynak hívjuk a jelenséget… nem muszáj hozzá rendszergazdának lenni, sőt mérnőknek sem, de a napi nyolc óra edzés elengedhetetlen…:)

  4. De te reggel áldoztál fekete kakast, azok viszont nem, akik előtted próbálták. :)

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)