T-Online konklúzió.

Van isten! A T-Online megoldott valamit!

Tisztelt Lippai Gergő!

Köszönjük válaszlevelét.

Ezúton tájékoztatom, hogy az ügy kivizsgálása érdekében felvettük a
kapcsolatot a T-Com-mal, amely alapján az alábbiakról tájékoztatom.

A T-Com arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a „hurokátengedés”
2006.12.01-jén történt.

A fentiek alapján a szolgáltatást mai napon megszüntettem
rendszerünkben.

Számlareklamációs Csoportunk felé jeleztem 2006.12.01.és 2007.03.01
közötti időszakra kiszámlázott havidíjak szornózását.

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.

További kérdése esetén Ügyfélszolgálatunk készséggel áll
rendelkezésére e-mailben, vagy az 1234-es telefonon.

Üdvözlettel,

T-Online Magyarország Zrt.

Tóth Boglárka

ügyfélkapcsolati munkatárs

Thanks, BlogárkaBoglárka, nagy voltál.

Egy gondolat “T-Online konklúzió.” bejegyzéshez

  1. Na, azért csak ne dícsérd őket! Éppen ma állt össze itt nekem, hogy mekkora orbitális f@szságokat képesek csinálni, amikor szét kell választani egy T-Com kobinált ISDN-ADSL csomagot analóg vonalra és egyszerű ADSL előfizetésre. Kezdve attól, hogy a T-Com kiszámlázza a már 1 hete nem létező ISDN-emet 2007.03.09-i (!) teljesítéssel, a tré-Online pedig levélben (papíron!) jelzi, hogy nem tudja a címemet, telefonszámomat, hiányosan töltöttem ki az adatlapot (!), és ezért nem tudja elvégezni műszaki felmérést (!) a meglévő, működő ADSL-vonalamon (most is azon lógok). :-) :-) :-) Ilyen is csak velem (velünk?) történik!

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)