T-Online konklúzió.

Van isten! A T-Online megoldott valamit!

Tisztelt Lippai Gergő!

Köszönjük válaszlevelét.

Ezúton tájékoztatom, hogy az ügy kivizsgálása érdekében felvettük a
kapcsolatot a T-Com-mal, amely alapján az alábbiakról tájékoztatom.

A T-Com arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a „hurokátengedés”
2006.12.01-jén történt.

A fentiek alapján a szolgáltatást mai napon megszüntettem
rendszerünkben.

Számlareklamációs Csoportunk felé jeleztem 2006.12.01.és 2007.03.01
közötti időszakra kiszámlázott havidíjak szornózását.

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.

További kérdése esetén Ügyfélszolgálatunk készséggel áll
rendelkezésére e-mailben, vagy az 1234-es telefonon.

Üdvözlettel,

T-Online Magyarország Zrt.

Tóth Boglárka

ügyfélkapcsolati munkatárs

Thanks, BlogárkaBoglárka, nagy voltál.

Egy gondolat “T-Online konklúzió.” bejegyzéshez

  1. Na, azért csak ne dícsérd őket! Éppen ma állt össze itt nekem, hogy mekkora orbitális f@szságokat képesek csinálni, amikor szét kell választani egy T-Com kobinált ISDN-ADSL csomagot analóg vonalra és egyszerű ADSL előfizetésre. Kezdve attól, hogy a T-Com kiszámlázza a már 1 hete nem létező ISDN-emet 2007.03.09-i (!) teljesítéssel, a tré-Online pedig levélben (papíron!) jelzi, hogy nem tudja a címemet, telefonszámomat, hiányosan töltöttem ki az adatlapot (!), és ezért nem tudja elvégezni műszaki felmérést (!) a meglévő, működő ADSL-vonalamon (most is azon lógok). :-) :-) :-) Ilyen is csak velem (velünk?) történik!

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.