Van isten! A T-Online megoldott valamit!
Tisztelt Lippai Gergő!
Köszönjük válaszlevelét.
Ezúton tájékoztatom, hogy az ügy kivizsgálása érdekében felvettük a
kapcsolatot a T-Com-mal, amely alapján az alábbiakról tájékoztatom.A T-Com arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a „hurokátengedés”
2006.12.01-jén történt.A fentiek alapján a szolgáltatást mai napon megszüntettem
rendszerünkben.Számlareklamációs Csoportunk felé jeleztem 2006.12.01.és 2007.03.01
közötti időszakra kiszámlázott havidíjak szornózását.Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
További kérdése esetén Ügyfélszolgálatunk készséggel áll
rendelkezésére e-mailben, vagy az 1234-es telefonon.Üdvözlettel,
T-Online Magyarország Zrt.
Tóth Boglárka
ügyfélkapcsolati munkatárs
Thanks, BlogárkaBoglárka, nagy voltál.
Na, azért csak ne dícsérd őket! Éppen ma állt össze itt nekem, hogy mekkora orbitális f@szságokat képesek csinálni, amikor szét kell választani egy T-Com kobinált ISDN-ADSL csomagot analóg vonalra és egyszerű ADSL előfizetésre. Kezdve attól, hogy a T-Com kiszámlázza a már 1 hete nem létező ISDN-emet 2007.03.09-i (!) teljesítéssel, a tré-Online pedig levélben (papíron!) jelzi, hogy nem tudja a címemet, telefonszámomat, hiányosan töltöttem ki az adatlapot (!), és ezért nem tudja elvégezni műszaki felmérést (!) a meglévő, működő ADSL-vonalamon (most is azon lógok). :-) :-) :-) Ilyen is csak velem (velünk?) történik!