Hogy ne csak a rossz dolgokat írjam meg a szolgáltatókról, tegnap a T-Online kellemes csalódást okozott nekem.
Történt, hogy a nemlétező előfizetésem kiszámlázása miatti (egyébként többszörös) panaszom nyomán sikerült végül „ellehetetlenülés miatt” megszüntetniük a szerződésemet. Ez eddig rendben is van, viszont annyi hiba csúszott a kivitelezésbe, hogy a T-Online, afölötti preasszumpciójában, hogy akkor én már egyáltalán nem vagyok előfizetőjük, sikeresen lekapcsolta az anyámnál levő előfizetést is. (Az is az én nevemen, de persze más ügyfélszámon van. Elvileg a „minden címhez külön ügyfélszám” séma lényege éppen a hasonló balesetek megakadályozása, hát, úgy fest nem működik problémamentesen a rendszer.) Röviden tehát:
- Két ügyfélszámom volt
- Ebből megszűnt az egyik
- A T-Online mindkettőt lekapcsolta
Szerencsére (illetve sajnos, de ez esetben szerencsére) azonban az anyámnál levő előfizetésen volt egy késedelmes fizetés, ami miatt amúgy is lekapcsolták volna a netet. Szerencse, mert a befizetés után ébredt rá a T-Online a hibára, és (innentől a kudos) nem szaroztak, azonnal léptek. Felhívott a már korábban említett Boglárka, hogy hiba történt, hogy tudjuk helyrehozni. A végeredmény: anyám ezentúl 13000 forint helyett 6 ezerért (5900) kapja a DSL-t, hűségnyilatkozat nélkül, vagyis továbbra is nyitott a szolgáltatóváltás kérdése, bár szerintem ezzel most egy ideig elleszünk. Amint ezt lezsíroztuk Boglárkával, azonnal aktiválták a régi-új szerződést, és amikot azt mondom, hogy azonnal, akkor tényleg úgy is értem: azonnal aktiválták a szolgáltatást.
Nice one, T-Online, nice one, Boglárka.
Boglárka for prezident.
Protezsálj be ennél a Boglárkánál! Hátha, akkor a tré-online-on belüli díjcsomagváltásról is elismerik majd, hogy nem igényel 1,5 hónapot, csupán öt percet. Jelesül: eszeben sincs az időhúzásért kifizetni nekik a mittoménmilyen kombi csomag 16 kFt-ját…