300 phenomenon.

Az a reklámos, aki megfejti, hogy mitől lesz egy pár másodperces jelenetből viral videók, photoshopok és animgifek alapja, és ezt egy/több viral kampányban ki tudja aknázni, az lesz a következő Ogilvy.

Nem tetszett a 300, de ez a lolkadömping, ami a filmet követte (pl. itt meg itt), ez felvillanyoz, és hát mondjuk ki, a seggemet leröhögöm a földön gurulva egyiken-másikon.

Komolyan, mi a titka, mitől lett ez a „Spartaaa” ekkora zseniális hit?

4 hozzászólás “300 phenomenon.” bejegyzéshez

  1. egyszerű. attól az ördögi mosolytól az arcán ami nem képes lerohadni.

    TODAY, WE’RE GONNA DINE IN HELL!

  2. szerintem azér, amiér a „gerappa” volt. semmiér. csak seggek az emberek

  3. Kula: pontosan! az emberek seggek, de ha ezt marketinggel meg lehetne fogni, az a reklámozás gyakorlatilag ingyenes és baromira hatékony módja lenne.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.