300 phenomenon.

Az a reklámos, aki megfejti, hogy mitől lesz egy pár másodperces jelenetből viral videók, photoshopok és animgifek alapja, és ezt egy/több viral kampányban ki tudja aknázni, az lesz a következő Ogilvy.

Nem tetszett a 300, de ez a lolkadömping, ami a filmet követte (pl. itt meg itt), ez felvillanyoz, és hát mondjuk ki, a seggemet leröhögöm a földön gurulva egyiken-másikon.

Komolyan, mi a titka, mitől lett ez a „Spartaaa” ekkora zseniális hit?

4 hozzászólás “300 phenomenon.” bejegyzéshez

  1. egyszerű. attól az ördögi mosolytól az arcán ami nem képes lerohadni.

    TODAY, WE’RE GONNA DINE IN HELL!

  2. szerintem azér, amiér a „gerappa” volt. semmiér. csak seggek az emberek

  3. Kula: pontosan! az emberek seggek, de ha ezt marketinggel meg lehetne fogni, az a reklámozás gyakorlatilag ingyenes és baromira hatékony módja lenne.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)