Remek a T-Online új (vagy régi, ritkán használom) telefonos ügyfélszolgálata. Apparently más egyáltalán nincs módod arra, hogy a magyar szekcióban élő emberhez kapcsoljanak az egyre több jegyű pin kódod megadása (előfeltételként: megjegyzése) után. Ez eleve röhej, de sajnos nem egyedülálló jelenség korunkban, így taktikát változtattam, és követtem az IVR utasításait: if you speak english, press 2, hát megnyomtam.
És valóban, itt már van olyan „ordering a new subscriber line” opció, ami az örök jokere minden IVR-nak. Meglevő ügyfeleket fél órán át szopatni az rendben van, de ha most rendelne a szerencsétlen, akkor természetesen azonnal élőben kapcsolják az ügyfélszolgálatos biodroidot.
És nem. A T-Online (és -Com) a jelek szerint lezárta a szolgáltatást, kész, menjetek melegebb tájakra, emberek. A „new subscriber line” opciót választva különösebb kommentár nélkül egyszerűen bontják a vonalat.
Így aztán nem leszek T-előfizető (most már bevallhatom: nem is akartam), de ami még rosszabb: messze-otthon továbbra sincs net. Alternatív módokon gondolkodom, de ha javaslatod van a T-IVR-hoz, ne tartsd benn.
Asszem itt volt az, hogy szandekosan el kellett rontani, es egybol jott a biodroid… mittomen volt 8 opcio es nyomni kellett 9est.
Á ennél a dolog sokkal bonyolultabban egyszerű- az ügyfélszolgálat a GM szerint arra való hogy információt adjon, ne szolgáltatást.
Emberek, ez ilyen egyszerű.
Információt meg csak a kódszámaid alapján adnak, amit úgyis mindenki elfelejt. A GM is.Így aztán semmi dolga, de azért is fizetsz.
Legközelebbi életemben ott fogok állást tölteni :-(
PS A GM a cég nem publikus beceneve…segítek M-mint Matáv a G mint csúnya szó.