T-Online ügyfélszopató szolgálat.

Remek a T-Online új (vagy régi, ritkán használom) telefonos ügyfélszolgálata. Apparently más egyáltalán nincs módod arra, hogy a magyar szekcióban élő emberhez kapcsoljanak az egyre több jegyű pin kódod megadása (előfeltételként: megjegyzése) után. Ez eleve röhej, de sajnos nem egyedülálló jelenség korunkban, így taktikát változtattam, és követtem az IVR utasításait: if you speak english, press 2, hát megnyomtam.

És valóban, itt már van olyan „ordering a new subscriber line” opció, ami az örök jokere minden IVR-nak. Meglevő ügyfeleket fél órán át szopatni az rendben van, de ha most rendelne a szerencsétlen, akkor természetesen azonnal élőben kapcsolják az ügyfélszolgálatos biodroidot.

És nem. A T-Online (és -Com) a jelek szerint lezárta a szolgáltatást, kész, menjetek melegebb tájakra, emberek. A „new subscriber line” opciót választva különösebb kommentár nélkül egyszerűen bontják a vonalat.

Így aztán nem leszek T-előfizető (most már bevallhatom: nem is akartam), de ami még rosszabb: messze-otthon továbbra sincs net. Alternatív módokon gondolkodom, de ha javaslatod van a T-IVR-hoz, ne tartsd benn.

2 hozzászólás “T-Online ügyfélszopató szolgálat.” bejegyzéshez

  1. Asszem itt volt az, hogy szandekosan el kellett rontani, es egybol jott a biodroid… mittomen volt 8 opcio es nyomni kellett 9est.

  2. Á ennél a dolog sokkal bonyolultabban egyszerű- az ügyfélszolgálat a GM szerint arra való hogy információt adjon, ne szolgáltatást.
    Emberek, ez ilyen egyszerű.
    Információt meg csak a kódszámaid alapján adnak, amit úgyis mindenki elfelejt. A GM is.Így aztán semmi dolga, de azért is fizetsz.
    Legközelebbi életemben ott fogok állást tölteni :-(
    PS A GM a cég nem publikus beceneve…segítek M-mint Matáv a G mint csúnya szó.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)