- Egyből a nyelvválasztás után elkezdik tolni a „hadd ajánljuk figyelmébe csikekopasztók számára kialakított hitelkosntrukciónkat” szöveget. Figyelj jól, Citibank: NEM ÉRDEKEL. Ha akarom, meghallgatom a menüpont alatt.
- Cserébe amikor „személyi bankárommal” (a callcenteres biorobottal) akarok beszélni, akkor „a várakozási idő… több, mint két perc” – kb. 10 percen át. (Végülis nem hazudnak: a fél óra is több, mint két perc.) Go fuck yourself, might wanna sleep some.
Persze eddig nem bírtam kivárni azt a több, mint két percet, úgyhogy a MasterCard felmondás várat magára.
Ugyanezen vonalak mentén egyre valószínűbb, hogy végre tényleg dobbantok az OTP-től: ma járt le két lekötésem, és nem tudtam őket újra lekötni, mert a netes rendszer halott volt. Lehet, hogy a sors üzenete: lee, menj el az otépébe, vedd ki a pénzed, aztán menj át egy CIB fiókba, és nyiss számlát. Még az is lehet, hogy hallgatok rá.
Hadd zárjam gondolataim fonalát ismeretlen költő próbateremben papírra vetett soraival:
Erstébe semmi esetre se.
Budapest bank ajánlható. meg hát a CIB, de az meg már uncsi, hogy mindneki abba van belebuzulva.
en is most fogom otthagyni az OTP-t kb 16 ev utan, mert gyakorlatilag „levettek” 600e Ft-ra (roviden: klasszikus ugyfelbarat kisbetus haromcsillagos un. bunteto jutalek, egy klikkelessel barki szamara kiprobalhato a netbank oldalon, aki nem vigyaz elegge. figyelemfelkeltes kizarolag visszavaltaskor, vasarlaskor siri csond es ures kepernyo, meg a hozamot is kb 15 klikkelessel kell kibogaraszni). tobbszor nem akarok a szekrol leesni, ill. allami hatosagokat (ld pl. APEH) idezo ugyintezest, es ugyfelbarat, korrekt hozzaallast.
CIB-ben szamla nyilt, mar-mar meghatoan kulturalt korulmenyek kozott (tenyleg).
Ha esetleg nem kőbevésett elhatározás a CIB, akkor még ajánlanám a Raiffeisent. Eléggé meg vagyok elégedve, és képesek nem megszokott ajánlatokat/termékeket is létrehozni (amik általában jobbak, mint a konkurens, ha utánaszámol az ember)
Magam részéről csak a kárpámedansz-tszag- ma nincs egy olyan szolgáltató vagy bank, amivel ne lenne- számomra hátrányos- botrányolásom. Unom már, hogy mindig nekem kell rendet rakni : áram-gáz-kuka-viz-csatorna,kémény,önkormányzat, másik önkormányzat, gmatáv, erste. Ha valamit kihagytam, szóljatok. Viszont életem főműveként könyvelhetem el, hogy az azonos cimű hozzámtartozó ajánlott küldeményét felvehetem a postán, néhány éves kitartó b.ogatás után. Ha elég hosszú életű leszek….
Minden bank rohadt köcsög, én a CIB-nél vagyok, mert pont akkor és ott az volt a közelben, amikor számlát nyitottam. Békén hagyjuk egymást, a netes felület működőképes, eddig nem volt gond, ennyi.
CIB-t ajánlom én is.OTP-ből már leléptem, viszont ami a legalja az UniCredit. Sima elektronikus kártáyra azt mondták, hogy azzal nemtudok on-line vásárolni, csak a dombornyomottal (????), viszont az 3500 szép magyar pénz/év. (anyuka egészsége hogy szolgál?)
Az opt-s kártyám nem dobornyomott volt, aztán bárhol vásárolhattam vele.
ez a poszt volt már egyszer, nem?
amúgy cib. erste nem, nem, soha, ha kényszerítenek se.
A cib java cuccát csak néha törik fel, de mivel java, akkor is csak lassan :) Amugy semmilyen tapasztalatom nincs a cibbel azon kívül, hogy a fater néha felhív, hogy mit csináljon: a „cib nem megy.” Hiába mondom, neki, Java kis ikon lent, jobb gomb, settings kis fül nagy láb, törlés.
De lehet hogy ezt csak azért írom, mert pillanatnyilag elegem van mindenből ami net… Hulye blog.
Erste ügyfél vagyok már több, mint 6 éve és majdnem 100%-osan elégedett, erre varrjatok gombot! :) A vállalkozásunk számlája is itt van, a netbankjuk rendben működik, normális az ügyintézés is.
CIB-et soha, soha, soha: amikor a cégünknek anno számlát akartam nyitni és náluk is tájékozódtam a Kékgolyó utcai fiókban, nem hogy nem foglalkoztak velem, de még csak nem is köszöntek vissza! Vártam pár percet, hátha észrevesznek, de mind a biztonsági őr, mind a bent „dolgozó” 3-4 bankos pina az éppen akkor látogatást tévő kolléganőjük csecsemőjével volt elfoglalva. Ugye, hogy milyen bájos jelenet? :))