Bár azt hittem, hogy up, azért az élet nem fenékig tejfel. A Yoneked továbbra is 20-80% packet loss mellett nyújtja a netet, telefon pedig azóta sincs. (Ergo nincs fax.) Mindjárt megpingelem a Datanet, hogy megkérdezzem, mi a pálya.
Egy gondolat “Yoneked status.” bejegyzéshez
Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.
Én is most váltottam ADSLről Yonekedre.
Hétfőn reggel beugrottam a modemcsomagért (D-Link 360R). Elmondták, hogy a régi modemmel esélytelen, hogy menjen… ez kell ide. Mondom OK. Hazamentem, bekötöttem. Este átállították. Lecheckolom a feltöltésen látszott hogy a 8Mbit-es csomag már megy, de letöltés max 4Mbit [ilyen csomagról váltottam]. Mondom… még csak most állították, lehet hogy még nem normalizálódott.
Másnap: még mindig 4 Mbit és szarul szinkronizál. Elővettem az öreg (talán több mint 5 éves) Telindus 1111-em, amivel ugye „teljesen lehetetlen, hogy menjen a net”. Az eredmény: stabilan 5,5-6 Mbit közötti letöltés. Az a vicc, hogy ez hivatalosan sem tudott sosem 8Mbitet mégis gyorsabb mint az újonnan kapott vacak, ami ráadásként 20 perc alatt felforrt (kiváncsi lennék mi történik 2-3 nap után – megolvad?).
Tettem hibabejelentést… Nem, az nem fordulhat elő, hogy a 360R a legszarabb elérhető ADSL modem a piacon… Nem, nem tud ajánlani más modemet [még akkor sem ha megvenném magamnak]. Ne, ne használjam a Telindus modemmel.
http://logout.hu/bejegyzes/dchard/adsl_modem_teszt_2_resz/hsz_1-50.html
Végül felvett egy hibajelentést, 76 órán belül kivizsgálják. Az a baj, hogy addig sem tudom lemérni, hogy mennyi a max. sebesség (érdemes-e visszaváltani 4megásra) a központ távolság meg a lakásban levő gányolt telefonvonalak miatt.