Olvasol bringatémát ott, csak nem jelent meg a főoldalon.
Jakab Millenáris-bannere kapcsán merült fel bennem az ötlet: mi lenne, ha csinálnánk egy kampánykezelő engine-t bringásoknak?
A konkrét ötlet az, hogy aki pl. a Critical Mass bannert kitette az oldalára (és főleg az, akinek még most is kint van), az “felajánl” a bringás közösségnek egy bannernyi helyet az oldalán (beilleszt egy darab spéci “képet” a sablonba), amivel aztán neki nem is kell törődnie. A hely egy kampány engine-re mutat, ami mindig az éppen aktuális bringás ügyet reklámozza.
Természetesen (és aki figyeli a bringáséletet, ezt nyilván zsigerből érzi) szó sem lehet a bannerhely üzleti értékesítéséről, inkább olyasmire gondolok, hogy pl. én a mai napig nem tudtam, hogy van Millenárisos banner, pedig már tegnap este óta kész van (jó, kicsit nem a legjobb példa). Most, hogy megtudtam, sablont kell szerkesztenem, beilleszteni, stb. Ehelyett egy ideális világban én (és az átlagblogger) egyszer szerkesztek sablont, aztán amikor éppen CM van, akkor az látszik ott, amikor Millenáris-akció, akkor az, illetve ezek keverve – a lehetőségek tárháza majdnem végtelen.
Még Dreames koromban foglalkoztam ilyesmivel, a PHPAdsNew nevű motort (persze ópenszósz, gépéel) rugdostam. Ha az én zseniálisan összeszedett és átgondolt (irónia) ötletemet nem érted egyből, nézz át oda, le van írva kb., hogy miről van szó.
A kommentek alapján eldöntöm, érdemes-e megcsinálni, és természetesen biztosítjuk hozzá a vasat meg mindent, ha igen, szóval kommentre fel!
kell. én kiteszem.
Kitenném, és ha én ezt mondom, akkor az mérvadó. (-;
phpAdsNew remek, a MaxMediaManager meg még remekebb.
Kampányendzsín gyöhet gyorsan, befűzöm a kinntlevő CM helyére.
MMM kicsit még 0.1preAlpha-experimental, nem?
Eléggé… Feltenni élesben én sem mertem, de nézegetem, bár jómagam anAlphabéta vagyok a kódoláshoz hozzád képest. És inkább egy clean CSS layouton ügyezek a bikkmakkra.