Ma: K27 -> Könyvelő (bringával) -> K27 -> TBálint -> Marokszedő utca (Kelenvölgy) -> TBálint -> (Itt kimaradt egy visszaBp, ezúton is sorry az érintettektől) -> Zamárdi (síbox felkerült a sárkányra) -> TBálint -> VisszaBp haza. A Szódába megint nem jutottam el.
Két észrevétel az autópályáról:
- Síboxszal a fogyasztás kb. duplájára nő.
- A tavalyi karácsony nagy slágerajándéka lehetett az autóba szerelhető GPS. Komikus látvány, ahogy megy a Lada Samara (vagy bármi) az autópályán, tökegyértelmű, hogy apu 20 éve rója ugyanazt az útvonalat (meg egyébként is: mi a fasznak autópályára navigáció), de kapta, hát beteszi. Odáig a delikvensek jelentős része nem jut el, hogy — ember a holdon! — ezekben az eszközökben van egy nappali és egy éjszakai mód: az éjszakai mód (ahol nem fehér alapon sárga a térkép, hanem fekete alapon bordó) lényege az, hogy amikor egyébként kint sötét van, akkor ne legyen bent egy fényforrás, ami csak egy kicsit fényesebb, mint ha az összes rendelkezésre álló olvasólámpát felkapcsolnád az utastérben és odatennéd a perifériádba. Így aztán megyek este a Samara mögött, és pontosan látom, hogy Samarás apu is a szerencsések egyike, de manualt ő sem olvas.
Sör, film, gnocchi.
Csak kb. 1-1,5l-rel nő a fogyasztás. Mondjuk, 5,8 l 135-135-tel, 160-nal eleve 7, s akkor a síbox :) Jó, tudom, hogy nem mész 160-nal.
Az még a szép, mikor ezeket a térképeket felcuppantják a szélvédő közepére, olyan grippen hangulatot teremtve az utastérben, aztán üvöltöznek a gyalogossal, hogy hogy került a kocsi alá. Ja és gps-hez mindenképpe kell vákuumos állvány, de a telefon akkor is kézből megy.
De a legjobbak azok a harcosok, akiknek még mindig vannak autópályamatricáik körbekörbe.