Szmók ondö vóter.

Viccesen röhejes (he lehet ezt így mondani) ez a szmogriadó, magyar jelenség:

  1. Nem büntethet(né)nek, ha holnap a páratlan rendszámú autómmal közlekednék, mert el van kúrva a jogszabály.
  2. A BKV hosszabb csúcsidőt fontolgat. Nem járatsűrítést, hogy elférjen a több ember, hanem hosszabb csúcsidőt, hogy lehessen 1-2 órával tovább heringeskedni.
  3. Kíváncsi vagyok, ki fogja ezt így betartani: aki nem néz mainstream médiát, az nem tud róla, aki meg néz, az azt is tudja, hogy nincs bünti.
  4. Durva, hogy a tájékoztatási szintről egy hétvége alatt értünk el a riasztási szintre. Elmond valamit a város hétvégi forgaláról.

Jómagam valószínűleg még ma este áthajtok az egyik (fizetős) garázsból a másik (nemfizetős) garázsba, aztán tömegközlekedem. (-12-ben nem füllik a fogam a bringához, papír vagyok.)

Új jelenség, nem is gondoltam, hogy ilyen is van, amikor jönnek az ilyen okosok és elkezdik hangoztatni, hogy nekik kötelező biztosításra alanyi jogon járjon a BKV bérlet. WTF? Nyilván abból a gondolkodásmódból fakad ez az egész, amely szerint az autós szívességet tesz a csokker társadalomnak azzal, hogy nem büdösít egy napig. A kérdésem inkább az, hogy miért érjük be ennyivel? Miért nem követelünk mindjárt állami Audit, sofőrrel, a szmogos napokra? OMG.

4 hozzászólás “Szmók ondö vóter.” bejegyzéshez

  1. Ja nevetséges,
    nekem majdnem mindig páratlan napokon kéne a kocsi:), dehát páros a rendszámom, az fasza volt hogy híradóban bemondják h a páros és a 0-ra végződő rendszámok a páros napokon közlekedhetnek (vazz a 0 is páros 0-ban a 2 megvan egésszer pontosan 0-szor),
    na mindegy péntelen totálkárosra törtek, villamos sínem félig felfordulva és 180 fokot pörögve találtuk magunkat, 3 perc múlva esett le h újra születtünk, így hát Nekem már minden jó,
    Szép az élet:)

  2. Egyszerűbb lenne, ha a seggfej népnek felsorolnák az összes lehetséges rendszámot valami honlapon.

    Esetleg egy web2-es alkalmazást írni arra, hogy megállípítsuk, vajon rám vonatkozik-e a szmogriadó akcióterv… Erről jut eszembe, gyárthatnák szmogriadora tervezett immobilizert is. Nem indul be az auto, ha riado=”on”-t rendelt el a főnök. És akkor nem kéne szarozni…

    uff.

  3. en ma kosztolanyi – nyugati viszonylatban 30ig szamoltam a paratlan kocsikat, majd feladtam. komolyan gondolkodom, h melo utan veszek egy gazmaszkot es kimegyek a piroslampahoz es minden paratlan rendszamos kocsinak adok egy piroslapot.

    kovetkezmenyek nelkuli orszag es vegre megvan (az elso?) kovetkezmenyek nelkuli jogszabalyunk is hozza?

  4. ;) ez annyira de nagyon, hogy :D

    Egyebkent, naon egyszeru az egesz. Ne a sajat onos erdeket nezze a zokos ajutos, hanem a zosszes zemberet. Kevesebb kipuffuncsozos gazocska, oszt tovabb elsz vazze’ ennyi. Kozbe kinaba meg sorra zarjak le a pornooldalakat, hat milyen vilag ez? :D:D:D

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)