Kedves PR ügynökségek!

Az Androidportal.hu biztos, de felteszem, hogy más blogok se pakolnak ki sajtóközleményeket. Az internetre járó réteg szarik a sajtóközleményekre, szükségtelen szemétnek tekintik. Ha valami érdekes történik, arról más módon úgyis tudomást szerzünk – és itt a legextrémebb eset az, hogy egy blog leközöl egy sajtóközleményt.

Nálam egy sajtóközlemény max egy tweetet érne meg, ha lenne a közleményekhez mellékelve egy URL, nem csak a közlemény szövege .doc-ban, meg egy telefonszám hogy hol lehet érdeklődni. Tudjátok, mintha 2014-ben lennénk és nem 1997-ben.

Kedves PR ügynökségek, tudjátok hogy érhetnétek el, hogy legalább egy tweetet megérjen a dolog? Tegyetek a PR emailjeitekbe egy URL-t, ahol egy blogposzt keretében elmondjátok miről van szó! Így egy mondatban össze tudom foglalni hogy mi van, ki tudom tweetelni, mellé az URL, bumm.

Mindezt azért írom le, mert ma kaptam egy black friday PR közleményt, ami még érdekes is lehetne — mostantól 3 hétig péntekenként ingyen van a parkolás, ha letöltesz valami appot vagy ilyesmi.

Vagy ilyesmi.

Mert nincs mellé URL.

Innentől meg TL;DR, így járt a promó.

Kedves PR ügynökségek, tudjátok: blogposzt, URL, és akkor kitweetelem. Köszi!

Egy gondolat “Kedves PR ügynökségek!” bejegyzéshez

  1. Ezzel -mint kolléga és mint olvasó is- 100%-osan egyetértek.
    A gond csak az, hogy van pár blog, ami szó nélkül lehozza a sajtóanyagokat, ezzel etetve a rendszert.
    Megdöbbentően kőkorszaki ez a stílus.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.