Canon: respect.

heatwaveTegnap feltűnt, hogy a Canon Digital IXUS II-m (a kis ultrakompakt gépem) három és fél évnyi használat után elkezdett furcsán viselkedni: a kijelző hülyeségeket mutat, sötétben van egy lila csík a bal oldalán, a készített képekben pedig (viszonylag kicsi, de sok) csíkok jelennek meg. Ha jó a szemed, láthatod a mellékelt képen is, de az már le van kicsinyítve, és a halmozott JPEG-optimalizálás miatt a csíkok nagy része eltűnt.

Temettem is a gépet, három és fél év így is csodálatos teljesítmény egy kis consumer electronics-tól, ráadásul volt ez mindenhol velem, sípályán -20 fokban, farzsebben Alice In Chains-koncerten, sokszá kilométeren át bringázás közben – az egyik legtartósabb fogyasztási cikk, ami rövid életemben az utamba került. Aztán jött Jul és szólt, hogy ha ez ugyanaz a probléma, mint ami neki volt, akkor bizony vigyem el szervízbe, mert ingyen megjavítják. Egy három és fél éves kis gépet!

A hibaleírás itt, korrektül leírja, hogy mitől van, és hogy tényeg vigyem szervízbe, mert megjavítják. Utoljára módosítva 2007-06-07, sejtésem szerint kb. 2 évvel a termék kifutása után. (Nem tudom meddig árulták az IXUS II-t, én 2004 januárjában vettem.)

Meg vagyok hatódva ettől a customer supporttól, komolyan. Antiseggszag. Európa. Minden.

3 hozzászólás “Canon: respect.” bejegyzéshez

  1. Pont így halt meg a szintén kb 3,5 éves A70-em, akkor elviszem javítani.

  2. phnb, vigyed, az is benne van a listában. Canon hibajelenségekből kiművelődtem, nekem páörsot „orvosi ló” A60-om van.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.

To respond on your own website, enter the URL of your response which should contain a link to this post's permalink URL. Your response will then appear (possibly after moderation) on this page. Want to update or remove your response? Update or delete your post and re-enter your post's URL again. (Find out more about Webmentions.)