Tegnap feltűnt, hogy a Canon Digital IXUS II-m (a kis ultrakompakt gépem) három és fél évnyi használat után elkezdett furcsán viselkedni: a kijelző hülyeségeket mutat, sötétben van egy lila csík a bal oldalán, a készített képekben pedig (viszonylag kicsi, de sok) csíkok jelennek meg. Ha jó a szemed, láthatod a mellékelt képen is, de az már le van kicsinyítve, és a halmozott JPEG-optimalizálás miatt a csíkok nagy része eltűnt.
Temettem is a gépet, három és fél év így is csodálatos teljesítmény egy kis consumer electronics-tól, ráadásul volt ez mindenhol velem, sípályán -20 fokban, farzsebben Alice In Chains-koncerten, sokszá kilométeren át bringázás közben – az egyik legtartósabb fogyasztási cikk, ami rövid életemben az utamba került. Aztán jött Jul és szólt, hogy ha ez ugyanaz a probléma, mint ami neki volt, akkor bizony vigyem el szervízbe, mert ingyen megjavítják. Egy három és fél éves kis gépet!
A hibaleírás itt, korrektül leírja, hogy mitől van, és hogy tényeg vigyem szervízbe, mert megjavítják. Utoljára módosítva 2007-06-07, sejtésem szerint kb. 2 évvel a termék kifutása után. (Nem tudom meddig árulták az IXUS II-t, én 2004 januárjában vettem.)
Meg vagyok hatódva ettől a customer supporttól, komolyan. Antiseggszag. Európa. Minden.
Pont így halt meg a szintén kb 3,5 éves A70-em, akkor elviszem javítani.
phnb, vigyed, az is benne van a listában. Canon hibajelenségekből kiművelődtem, nekem páörsot „orvosi ló” A60-om van.